انریکه: از دربی مادرید شکست هر دو تیم را می خواهم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

انریکه: از دربی مادرید شکست هر دو تیم را می خواهم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

انریکه: از دربی مادرید شکست هر دو تیم را می خواهم

رمربی بارسلونا پیش از دیدار با مالاگا در نشست خبری حضور یافت.

طرفداری- از هفته دوازدهم رقابت های لالیگای اسپانیا، ساعت 18:45 دقیقه فردا بارسلونا در استادیوم نیوکمپ از مالاگا پذیرایی خواهد کرد.

در آستانه این دیدار، لوئیز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از جدال تیمش با مالاگا شرکت کرده که صحبت های او را در ادامه به نقل از موندو دپورتیوو می خوانید:

مالاگا در بهترین فرم این فصل خود قرار دارد و در شرایطی بسیار خوب گام به مسابقه فردا می گذارد. آن ها با نتایج خوبی که کسب کرده اند به روحیه اعتماد بنفس قابل توجهی رسیده اند. نسبت به بازی های بعد از فیفادی های قبلی ـمان، بازی های این سری مشکل تر و بیشتر هستند. ده بازی تا پایان سال مانده که امیدوار هستم نتایج دلخواه را کسب کنیم.  البته این فیفادی مزایایی هم برای ما داشت که آن بازگشت به موقع برخی مصدومان تیم بود. چیزی که بیش از پیش مهم است حفظ فرمی ست که در آن قرار داریم و به دنبال ارتقایش هستیم. لالیگا بسیار دشوار است و بردن تمامی بازی ها امکان ناپذیر، اما به دنبال دستیابی به اهدافمان هستیم.

با محرومیت سوارز، آلکاسر به جای او در ترکیب اولیه به میدان خواهد رفت. آلکاسر تنها موظف به گلزنی نیست و وظایف زیادی دارد. اما فردا فرصتی عالی برای اوست. بازیکنان صدمه دیده بهبود یافته اند، بله پیکه و آلبا بازگشته اند و ریکاوری متئو نیز به خوبی پیش می رود و در آستانه بازگشت به رقابت هاست. نیمار نیز در تمرینات حضور داشته و برای بازی پیش رو در دسترس ماست. حضور اینیستا در ال کلاسیکو به خودش بستگی دارد، من به او فشاری نمی آورم. اگرچه شنیده ام او درمانش به سرعت پیش می رود.

ما باید مسابقه خود را ببریم و سپس ببینیم دربی مادرید چه می شود. اگر به من باشد دوست دارم هر دو تیم شکست بخورند، اما خوب نمی شود! توافق برای اسپانسر جدید خبر خوب و مفیدی بود که می تواند به رشد باشگاه کمک کند. مسی توپ طلا ببرد یا خیر، بهترین از نظر ماست. در خصوص تمدید قرارداد مسی، شاید بهتر باشد او به جای من صحبت کند. ما از ماندنش استقبال می کنیم، چرا که وی می تواند تا آخرین سال های دوران فوتبالش بارسلونا در رساندن به موفقیت همراهی کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 28 آبان 1395 | 21:9 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.